Angående inlägget på Emmys blogg.

Vill bara klargöra vissa saker.
1. Du hade aldrig varit på Lagerlunden, förändring förnyar. Dessutom hade de pannkakor.
2. Samma dag skulle du bara hem, jag ville snabbt gå i lite affärer för att orda till våra presenter där du är ansvarig för huvuddelen medan jag bara är ansvarig för inslagning och paketering, därför anser jag att det rä fritt val för mig när det gäller dessa faktorer.
3.Tidningpapper = mer miljövänligt, är inte detta ngt du förespråkar?
4. Att du inte kan hålla dig till ditt eget vinglas är inte mitt problem.

BASTA!

Emmys blogg


Kommentarer
Postat av: Emmy Arnesson

Okej syrran, jag tycker mig höra en smula aggressivitet i din ton, vilket jag tycker är helt obefogat! Förmodligen är dbara sur på dig själv för att du inte har pluggat idag utan gjort något helt annat, t.ex kollat på vänner etc. Och nu låter du det gå ut över mig. Jag både gillar och gillar inte att du har länkat till min blogg. å ena sidan har jag fått jättemånga mer läsare=) å andra sidan tycker jag du kan skriva med lite mer kärlek när du väl läser min blogg!

2008-12-11 @ 18:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0