Är nyår överskattat?

Det tycker jag iallafall... det ska vara så stort hela tiden, sen ska alla få panik för att man inte har någon jätte stor glammig fest att gå på nej tack då sitter jag gärna hemma med mina favvo tjejer och spelar spel och dricker rödvin.
Jag tycker att det ska bli kanon mysigt.

Ja då va det en ny dag ingen, är på jobbet som vanligt.
Jag har ju tidigare klagat att jag inte har något hem men börjar inse att jag behöver inget för jag är på jobbet hela tiden.
Men det är ju tur att man trivs här iallafall.

Jag har förövrigt börjat tänka på att ta tag i mitt liv och börja träna har ju träningskort på Friskis men har bara andvänt det ett par gånger(lätt räknat på en hand) jag vill nämligen bli stark alltså riktigt stark det ska nog bli mitt nyårslöfte att bli stark.

På tal om träning(eller inte)så ska ni få se ett kort som jag hittade på www.efterfest.se

Jag och Snorre i vårat esse..

Lägg märket till min otroligt snygga fransväst i mocka som jag fick i julklapp alla s'äger att det är skitful men jag älskar den.

Ha en bra dag //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0