Året 2008..

Saker jag (Emma) lärt mig under året som - snart - gått:

cykla - nej inte på en trafikerad väg, onej!, men över parkeringar och på trottoar å så.
byta blöja
ljussätta en studio för porträttfotografering
rida rodeo-tjur
laga wallenbergare

Saker jag gjort under 2008, som jag inte räknat med 2007:

föda barn då såklart (åtmindstonde inte det här året)
se Foofighters, nej det hade jag inte räknat med
köpt lägenhet
tågluffat utan biljetter

Saker jag ska undvika 2009:

inleda en relation - funkar ju för fan inte
gå på blind-date
bry mig om personer som inte är värda det
bli gravid
sätta min fot i Orminge
svära (tänk om Mejas första ord blir helvettes- jävlar!)
köpa hummer

I morgon blir det Tapasbuffé! MUMMA! Du e´fin mumma.

Om någon, syftar på våra läsare (bör jag använda singular?!) gillar rallarhumor, kolla in Galenskaparna- julsnapsen. Underbar!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0