~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag känner jag mig sjukt kreativ (därför jag bloggar så mkt?) och sitter och donar med en massa saker. När jag är i det här moodet blir jag ofta dålig i magen, ja skitnödig helt enkelt. Jag har tidigare jämfört det med ruset (jag tror) att inbrottstjuvar får när de lastat säckarna fulla och ska smita från brottsplatsen, men innan de gör det bajsar på golvet. Kan det finnas ett samband. Är det samma fenomen? Jag vill gärna veta.

Hursomhelst är jag väldigt mottaglig för "nya saker" när jag är på det här humöret och lyssnar bl.a. på Rage against the machine- vilket är en genre som sällan faller mig på läppen.

Jag skriver Emma på det här inlägget så att mina medbloggare slipper framstå som knäppa/konstiga/skitnödiga, eller något. Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0