Får man semester nu?

Jag skulle nämligen behöva en vecka såhär efter jul,  man är ju helt slut.
Det har på något konstigt vis blivit en hel del fest och det tar på krafterna.

Ikväll ska det iallafall bara bli lugnt lite spel och mycket godis..
Och imorgon så ska vi elda upp i Evelinas utebad och äta gott och ta det lugnt det ska bli omöjligt ännu bättre.

Något som jag inte kan förstå är vad alla människor hittar på vi ha aldrig haft så mycket folk här på jobbet som det ha varit dessa dagar, och vad får alla människor pengarna ifrån? jag menar ett bilköp hör ju inte till den billiga kategorin.
Men det är mysigt att jobba nu alla som kommer in är så trevliga och mysiga och har gott om tid inget stress alls.

Nej nu ska jag jobba vidare Kram Kram
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0