FB i nattens mest kritiska timma..

Timmen 04.00- 05.00 är den mest vedervärdiga. Är man på väg hem från en utekväll kan man lika väl dra på efterfest för morgondagen (den dagen) är ändå paj. Ligger man í sängen och inte har somnat än trots att man vill är det lika bra att skita i det, lika bra att gå upp. Vaknar lillan, är det den timmen man är som tröttast. Just den timmen fick jag ett kul FB- mail, där mottagaren högst troligen rökt en (på svenska) o-okej grön växt. Jag citerar mejlet:

hej! jo jag tänkte bara säga gott nytt år till den lille sjörövaren! hoppas han mår som en som (du vet som jag vill att dom ska må och va) har varit till sjös hela sitt liv! =) salt i sitt hår! god jul Emma !
/tomten.

Vem som skrivit det, kan jag av hänsyn till personen, tyvärr inte berätta. Men tackar och bugar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0