Humörsvängningar.. Skadligt??

Nja kanske inte för mig men för mina nära och kära.
Ibland blir jag nästan lite rädd för mig själv, man går och lägger sig och är på så gott humör så man somnar med ett leende på läpparna men när man vaknar så är man arg som ett bioch bara spottar och fräser och det släpper inte heller kommer förmodligen att vara hela dagen.
Vad kan detta bero på är det drömmarna som påverkar det?

Jag gick i affärer en runda idag på lunchen för att bli på lite bättre humör (och för att ingen ville äta lunch med mig) jag hittade jätte mycket fint som satt kanon men det hjälper liksom inte för det är en pissdag iallafall.
Jag tror att jag ska önska mig en BitterFitta stämpel i julklapp som man kan stämpla i pannan dom dagarna jag inte vill att en jäkel ska prata med mig.

Ja Ja nog om mig vad gör alla andra en dag som denna?
Kram Kram Linda

Kommentarer
Postat av: K

känner mig lite skyldig. förlåt för att jag ringde så sent, men jag var livrädd. puss

2008-12-01 @ 19:38:35
Postat av: K

Ewe, kan du få in bilderna på oss till den här bakgrunden? Jag har försökt ett bra tag. Puss

2008-12-01 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0