Julbord med tjocka släkten

Idag så ska jag gå på julbord på Teleborgsslott här i Växjö med hela släkten det ska bli så mysigt, jag älskar julmat.
Fast det bästa är nog den där mysiga känslan att alla sitter där med tända ljus och god mat och ha det bra.

På tal om något helt annat..
Jag kommer på varje dag att jag är så lycklig för att jag inte jobbar innom sjukvården, jobba som sköterska dåligt betalt sliter som en gnu och dåliga arbetstider, huvalien.

& en helt annan sak till..Igår så var jag ute med mina arbetskamrater mycket trevligt det är skönt att jobba med människor som inte alltid behöver prata jobb det är skönt att kunna släppa det ibland.
Men ibland kan jag nästan uppfatta det som en tävling när man är ute med jobbarkompisarna nästan en.. nu ska vi se vem som tål mest tävling och så sluta det med att alla blir sketfulla.
Det bästa med att jobba på en bilfirma är att det inte jobba så mycket tjejer bara jag och Ullis(och vi är jäkligt vettiga) så det blir inte så mycket skandaler det är skönt astt slippa.
Annars brukar det ju vara det här klassiska någon är med någon som har en fru och 2 barn och ingen vet om det är hych hych eller inte och allt slutar i katastrof.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0