Nu är det officiellt

Nu bor jag hemma. Läste precis en helt underbar blogg skriven av en gammal klasskamrat. Hon hade gjort en resa utan att veta vart hon skulle, hur hon skulle komma dit eller vad hon skulle göra. Så modig skulle jag också vilja vara, tyvärr skulle den delen av mig som gillar att ha framförhållning och planera gå i taket, det skulle bli ett totalt kollaps. Man kanske kan göra en egen variant som bättre passar ens personlighet?

På tal om ngt helt annat, snackade precis lite med Robin (som sov)

-Robin vakna lite, jag har ngt roligt att berätta
-Nä du, jag vet att du och Linda är sådana lurifaxar.
-Lurifaxar?!

Sen tog det slut, ska fråga honom imorgon vad han menade=)).

Nu ska jag gå och lägga mig, sov gott bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0