Resan till Bryssel!!

Jag var som sagt i Bryssel & Amterdam i helgen härjade runt lite och bla gick på en konsert nu kommer jag inte ihåg vad artisten hette bara för det men konserten var kanon bra, det var bara en liten detalj ALLA(eller iallafall 90%) av dom som var där hade långa dredds och stod och rökte på som bossbindare.
Inte för att jag bryr mig om vad dom gör men man blir ju lite mörkrädd, men en bra sida med detta(om man nu ska se det så) var att det va liksom inga som bråkade eller slogs alla var glada och vänner med varandra.

Nu lät jag som en tant men jag kännde mig nästan så.
Jag ska återkomma med vad artisten heter.
//Linda

Kommentarer
Postat av: Evelina

Xavier Rudd =)

2008-12-17 @ 16:47:35
Postat av: matilda

du är säker på att det inte va rotterdam då? :)

2008-12-17 @ 18:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0