Snart är det jul.. igen =)

ÅÅÅ jag älskar verkligen julen det är den finaste tiden på hela året, det känns som att alla är så mycket mer kärleksfulla då.
Sen kan man ju undra varför man inte kan vara så snäll och varmhjärtat resten av året men det är ju en annan sak... ja ja åter igen till allt mysigt.

Först är det julmys med familjerna sen så hade jag tänkt att styra upp en rimstuga ikväll med tjejerna det kan bli riktigt mysigt, sen på juldagen så är det utgång med tjejerna ååå.
Jag slänger upp lite bilder från förra året.




Som vanligt så sak vi alltid tävla i allt så det fick bli lite även på juldagen..


Inte allt konsertrerade kolla in LL`s min (den blonda tjejen nere i höger hörnet)



Gud Jul på er..
Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0