Sovaöverkväll =)

Igår så hade vi sovaöver kväll hos Evelina det va så mysigt känndes nästan som att man gick i 3:an igen..
Vi snackade skit,kollade på gamla bilder,käkade familjepizza och drack julmust och rödvin.
Vi satt också och läste Evelinas gamla dagböcker fyy faan vad roligt jag önskar att jag skrev dagbok fast det kanske åt andrasidan tur att inte alla dessa sjuka tankar dokumenterats.
Jag hoppas att det innom en snar framtid kommer att läggas ut vissa inlägg därifrån här i bloggen.

En liten notering: Jag har blivit jätte förkyld tror att jag fått en riktig karlförkyldning(har hört att det är den värsta sorten)..
I natt sov vi 3 stycken i Evelinas lilla säng det va så mysigt eller jag tyckte det iallafall det blir så varmt och skönt(så Evelina och LL ni kan ju räkna men att bli duktigt förkylda innom några dagar).

Puss och Kram //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0