Jobbhumör.

Jag har knåpat ihop vilka olika sinnestämmningar man kan ha rörande jobbet, börjar med den bästa och sedan går det utför:

- Det är kul att gå till jobbet, humöret är på topp
- Det är okej att gå till jobbet, lite trögt innan med det försvinner när man kommer dit
- Det går bra. Inte mer inte mindre
- Du är sur innan du börjar, under tiden du jobbar och efter du har jobbat, tiden sniglar sig fram och det känns som om dagen aldrig ska ta slut. Man orkar knappt stå upp och irriterar sig på ALLA.

Idag är jag på den sista punkten utan tvekan, hade det funnits ytterligare en punkt hade jag varit där. Jag är trött, jag vill inte, jag orkar inte.

Over&out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0