Arg innan man öppnat ögonen, Kan det bli en bra dag?

Min morgon!

08.25  Vaknar 30 min för sent, har 15 min på min innan jag måset köra till jobbet

08.26 Går på toaletten.. allt toapapper är slut

08.28 Klär på mig..

08.30 Hungrig som faan måste äta, häller upp en stor skål kalaspuffar och banan ska gå till kylen för att hämta fil eller mjölk visar det sig att båda delar är slut, knaprar i mig några torra jävla kalaspuffar.

08.35 Häller upp en stor kopp kaffe äntligen en lugn stund.. snubblar på hundjävlen häller allt över mig och bränner mig så jag bara skrek rakt ut.

08.37 Byter kläder.. hinner inte stryka skjortan men tar på mig den ändå, ser ut som jag har en nattskjorta på mig.

08.40 Borsta tänderna, hade något kunna gå snett här så skulle det förmodligen göra det.

08.42 Skulle ha åkt till jobbet för 2 min sedan..

08.43 Ska ta på mig skorna när jag inser att jag glömt dom på Friskis & Svettis, tar på mig sommarskorna.

08.45 Hoppar in i bilen och kör..

08.47 Riktigt jävla nära att köra av vägen när jag försöker kleta på mig mascara samtidigt som jag ligger i 140 på 90vägen.

09.00 Glider med bredsidan in på parkeringen på jobbet, är (lyckligt)vis inte sen.

Går det att göra en sådan här dag till en bra dag? Tror inte det!
Ha en jävligt bra dag! //Linda

Kommentarer
Postat av: K

Egon, hade du gjort yoga det första du gjorde så hade det aldrig hänt. Kram från K

2008-11-12 @ 10:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0