Bygg snubbar

Killarna som jobbar med bygg och el här på jobbet (vi har precis byggt en ny bilhall som inte riktigt är klar.) jag sitter här och funderar över hur många minuters effektiv arbetstid dom har per dag?
En av killarna en blond liten halv tjock kanske 20-23år gammal går fram och tillbaka fram och tillbaka och bara stirrar på saker och ting igår såg jag honom sätta upp en ledning.
Undrar hur mycket pengar han drar in till hans företag på dessa minuter? fast iförsig så är det ju mitt företag som betalar för att ha honom gående här fram och tillbaka.

Man kan ju ifrågasätta min effektivitet på jobbet när jag sitter och skriver blogginlägg.

ÅÅ nu ser man solen, jag ska nog gå en runda när jag kommer hem idag.

Kram på er! //Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0