För gammal?

Jag (Linda Holmberg) har varit i Gbg i helgen för att hälsa på 2 av mina bästa vänner och ha det trevligt vi var dock ute både fredag och lördag, hela min kropp ömmar jag är stel i lederna och har huvudverk.
Jag tror att jag har blivit för gammal för att vara ute 2 dagar i rad, fast det var jäkligt roligt men när man blickar tillbaka undrar man ju om det var värt de.

Man kan ju undra om det är sunt att tänka så när man är 22 tänk den dagen jag fyller 30 herregud kan nästa se sig själv sitta och kolla på Bridget Jones och äta ben&Jerrys samtidigt som man gråter hysteriskt.

I fredags var vi på förfest men min killkompis hockeylag det finns en hel det hetingar där får man lov att säga, men jag har en tendens att leta fel på människor, VARFÖR gör man detta? tillslut har man hittat på många fel så det är inte intressant längre.
Kanske är även detta ett ålders tecken??

Nej nu ska jag kolla om någon satt igång kaffet, jag har varit och köpt choklad fyllda Wienerbröd till fikat.. mumma.

Kramar Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0