Funderingar och lösningar

Var ute och tittade på lägenheter när jag såg en lapp på en brevlåda mitt ute i radhusidyllen: ÄGAREN TILL HUNDEN SOM BRUKAR PISSA PÅ MIN BREVLÅDA ÄR DÖDENS. MVH LENNART JOHANSSON. Jag kunde riktigt se den dåliga grannsämjan framför mig och rullade snabbt vidare till nästa visningsområde. Han verkar vara en riktigt gangster den där Lennart Johansson. Det som förbryllar mig lite är hur någons hund kan vara så lång att den kan kissa PÅ brevlådan och inte bara träffar stolpen. Fast det är klart, är de ovänner så kanske han lyfter upp sin hund så att den ska träffa Lennart Johanssons postlåda. Så måste det nog vara...

Kommentarer
Postat av: Evelina

Nej, du ska passa dig för områden med osämja, själv bor jag jämte en jehovas-vittnefamilj och de gör aldrig ngt väsen av sig, rekommenderas som grannar.

2008-11-11 @ 11:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0