Godmorgon!

Iskallt i lägenheten, regn och grått ute. Dessutom vaknade jag med ett munsår, inte så stort men ack så irriterande, det bultar i hela ansiktet.

Idag var min stora pluggdag men efter den hemska starten har jag bestämt mig för att unna mig en dag på stan, fika köpa lite julklappar och titta på folk.

Jag fick mina skor idag, ni vet de jag visade här i bloggen, de var precis så fina som jag hade hoppats, jag har på mig dem idag. Jag ska nog sätta in en bild så ni ser.

Jag införskaffade mig en massa andra fina saker på tradera igår, ett par denimbird för 19 kr, en fin topp för 11 kr, en klänning för 30 kr och slutligen ett rouge från YSL för 70 riksdaler. Vilka kap! I och för sig tillkommer frakt men det blir ändå billiga saker.

Snygga devins birds stl28/32Vintage topp, 70-tal

Är det någon som har lite bra julklappstips? Jag känner mig helt lost, har införskaffat mig en klockren men resten har jag ingen aning om.

Overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0