jag har kört på min jobbarkompis...

Är lite skakis jag råkade köra på min  jobbarkompis Pascall för en liten stund sedan när vi skulle köra in demobilarna, han hade satt sig på huk för att skrämma mig när jag skulle köra (han satt framför bilen) han trodde att jag skulle backa men jag gjorde en fuling och skulle köra över ett gubb för att slippa backa.

Jag hörde bara hur det dunkade till i bilen men jag tänkte äähh det var bara en sten,
Sen när jag tittat så sitter han där på marken helt skräckslagen(vilket kanske inte var så konstigt i och försig)

Lille stackarn jag har så dåligt samvete men det var ju änså tur jag kunde ju för fasen kört över honom,
Det gör ju inte saken bättre att han är mörkhyad heller (syns ju absolut inte när det är såhär mörkt på kvällarna).. ja ja han klarade sig bra med lite skråmor... jag ska bjuda honom på lunch imorgon för att kompensera(detta kan kosta mig dyrt) blir nog många luncher.

Ja ja nu ska jag hem snart!
Slut jobbat för idag kanske bäst det innan jag skadar någon annan.

Kram påer //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0