Kalas på juldagen..

Japp då har man gjort av med 1500kr på biljetter till juldagen, jag tycker att det är lite fult att ta så mycket som 250kr styck bara för att dom vet att  ALLA vill gå ut den dagen.
Men förvisso hade man hafft chansen så hade jag nog gjort det själv.

Igår var jag hemma hos en jobbarkompis och drack rödvin och mös sen ringde lilla Snorre(min bästa killkompis) och frågade om jag ville ta några öl på Lagerlunden.
Det slutade med att vi var ett riktigt gott gäng som satt där och halsade vin,somnade vid 4 när jag viste att jag skulle upp och jobba vid 8 vilken idiot man är.
Ja ja är fortfarande ganska pigg så det är ingen fara kommer som ett slag i bakhuvudet runt 15.00.

Hoppas att ni har en bra helg!
Kram Kram//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0