Kan man jobba ihjäl sig?

För om man kan det så är inte jag långt ifrån nu.
Några tecken på detta är

* Jag kan inte somna på kvällarna för jag ligger och tänker på hur jag ska flytta om bilarna imorgon eller vilka kunder som jag har bokat möte med och hur jag ska lägga upp mötet.

* Och när jag väl somnar så drömmer jag om detta

* När man inte hinner träffa familjen trots att man har fflyttat hem, inte heller hinner träffa sina vänner.

* När man får anlita en Dj för att jag inte hinner sätta ihop musiken själv till mina dansgrupper pga allt jobb.

* När man allvarligt funderar på att flytta in en tältsäng på kotoret

* När man jobbar 8-19 alla dagar i veckan.

* När det uppenbarar sig att man inte har något som helst liv vid sidan om jobbet.

* När man väl lyckas gå ut, blir full på en halv flaska vin och börjar prata bilbyte med taxi chaffisen.

Ska nog gå och gräva ner mig.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0