Middagsbjudning nr2

Okej Emma, här kommer min (Evelina).

På min högra sida sitter Harry Potter, detta eftersom jag är hemligt kär i honom och dessutom är han grym på trick. Han kommer definitivt bli middagens partyhöjare.
Jämte honom sitter Jesus, jag har endel avgörande frågor att ställa till honom. Han är inte på middagen för att jag är speciellt religiös. mer för att stilla min nyfikenhet och bringa klarhet rörande vissa detaljer.  
Mitt emot mig på andra sidan bordet sitter Jane Austen, hon kommer berätta mer om tiden hon levde och hur hon kom på berättelserna till alla sina böcker.
På hennes högra sida sitter Mikael Persbrandt, hans karisma kommer fylla hela rummet och..., jag behöver inte säge mer. Hua, han är het!
Till sist på Mickes högra sida och min vänstra ska UnderbaraClara sitta, hon verkar vara en sådan intressant och mysig person (vilken jag skrivit om innan), hon kommer säkert också ha mycket utbyte av Jesus.

Det var allt för mig.


Kommentarer
Postat av: underbaraclara

haha, TACK för inbjudan. Jag kommer gärna :)



Kram

2008-11-26 @ 11:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0