Middagsbjudning

Jag tror det är Go´kväll (eller någon annan Svt kanal) som bjuder in en kändis till ett dukat bord, där personen får bjuda in fem olika personer till en låtsas middag. De får även bestämma menyn samt motivera valet av gäster. Här kommer mitt (Emmas) middagsbord:

Till höger om mig: Patrik, fysikern i superfemman i Filip & Fredrik. Han är sjukt rolig (vet han om det?) och väldigt kunnig. Han är dessutom jätte duktigt på att förklara fysiska frågor på ett enkelt sätt. Jag tror både att jag kan lära mig ett och annat+ få mig ett gott skratt.

Till höger om Patrik (bordet är runt): Sångerskan Björck. Hon verkar intressant & ruskigt trevlig. Kan underhålla lite också kanske?

Mittemot mig: Magnus Betnér. Sjukt sexig, sjukt rolig i sina uppträden men hur är han vid ett middagsbord?

Till höger om Magnus: Ika i rutan. Var håller hon hus? Är hon lika snygg som när man var liten och nästan lite rädd för henne?

Till höger om Ika (till vänster om mig alltså): Joakim Nätterqvist- äntligen! skulle jag bara säga då.

Meny
Indiskt! Kryddstarka grytor med lamm & kyckling. Grönsallad, nanbröd & raita. Till det får man välja på vatten eller Kingfisher. Mums!

Hur skulle ert bord se ut?
Mums. 





Kommentarer
Postat av: Patrik Norqvist

Hedrande att bli inbjuden i detta sällskap!



\Patrik

2009-03-28 @ 07:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0