Min alldeles egna stalker.

Japp, jag har upptäckt att jag har en personlig stalker. Hur kan jag då fram till detta? Jo, varje dag sitter jag alltid i samma lässal på biblioteket och alltid på samma plats, jag brukar spara saker på denna plats typ gamla kaffekoppar och pennor eftersom jag vet att jag ska sitta där dagen efter.
Men dra på trissor, idag när jag kommer ner i salen upptäcker jag till min fasa att det sitter en annan tjej på min plats och inte vilken tjej som helst, utan en som suttit i samma sal vid ett flertal tillfällen och alltså vet att det är 'min' plats. Jag har tidigare noterat att hon har haft en tendens att kasta getögon på mig och ibland söka ögonkontakt och le men nu är det alltså konstaterat. Hon stalkar mig.

Känner mig nästan lite känd och väldigt hedrad av att vare en sådan till synes intressant person att någon bemödar sig att följa efter mig.

Nej nu måste jag tillbaka till salen så att hon inte börjar leta efter mig.
/Evelina

PS. Jag kan faktiskt inte plugga lika bra idag då jag inte sitter på 'min' plats, funderar på att i ren protest sätta mig priecis jämte mig vilket man aldrig(!!!) gör annars, herregud vi är ju faktiskt svenskar med begränsat kontaktbehov=)DS

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill också ha en..

2008-11-05 @ 11:41:13
Postat av: K

Men tänk om det var hennes plats innan du började hänga i biblan. Och tänk om hon bara var snuvig en dag och då kommer du och bänkar dig. Då kanske det är du som stalkar henne?

2008-11-06 @ 22:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0