några frågetecken

några saker jag funderat på gällande film:

när någon har på sig ett halsband och av någon anledning vill ta av sig det, då drar de ofta bara av det så att kedjan går sönder. 1. det måste göra ont! 2. en kedja går inte av så lätt!

det klassiska; hånglar de/kysser varandra på riktigt? i vissa filmer är jag säker på att de gör det. vad säger deras ev. partners? hur ofta har de sex med varandra utanför kameran? måste ju till slut bli kanon kyssar efter X- antal tagningar..

hur bär de sig åt för att få blodet så verkligt. hur blandar man blodet och hur mycket behövs till en scen?

är det samma person som fixar blodet och annan rekvesita som te.x. mat och blommor å sånt?

för övrigt så kan jag berätta att jag just var o kollade på låt den rätta komma in.
jag tyckte den var jätte sorglig, och äcklig. men väldigt bra. se värd. dock sa alla som läst boken att de inte gillade den, men så är det ju alltid.

puss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0