Och visst ...

Och visst fick jag inspiration! Kulturhuset kan man alltid lita på. Och då menar jag inte bara att man kan räkna med bra utställningar utan även att man kan räkna med att stöta ihop (och även stöta PÅ) väldigt snygga pappor. Idag stötte jag ihop med en snygging när jag skulle in i hissen, och helt otippat stötte han på mig. Det hela ledde till ett glasvin på en mysig restaurang alldeles intill. Lite vin ledde till mat och lite mat till mer vin och ännu mer vin. Efter ett par timmar var jag tvungen att åka hemåt men vi bytte nummer och bestämde att vi skulle ses i morgon också. När vi båda ändå är singlar och barnlediga.

Nej nu flippade jag ut i lögner. Kunde varit så. Hade varit kul med en pappa ledig vän (eller mamma ledig också men jag har redan en) men faktum är att jag stötte in i en snygging i hissen. Dessvärre stötte han inte på mig utan blängde bara lite för att jag stod i vägen när han skulle rulla ut sin snordyra vagn med fula unga i. Säkert gift med en tråkig fru som jobbar på bank och har ankel-långt nattlinne på sig när de har sex (han drar bara upp det precis nödvändigt). Hon kom säkert och hämtade dem i en av deras mörkblå volvos efter jobbet och så åkte de och storhandlade ihop. Men skitsamma. Utställningen var bra och nu vet jag att jag ska bli journalist/fotograf och ingen jävla informatör. Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0