Snorungar!

En liten bit ifrån där jag jobbar liggen en skola det resulterar i att ungarna kommer hit när dom har lite längre raster som tex lunchrasten.
Dom går här och kladdar på bilarna och sätter deras kladdiga känder som inte en jäkel vet vad dom varit på huvarna och rutorna på bilarna på det blir stora fettiga avtryck.
Dom tror också att det är helt ok för dom att drick hur mycket kaffe dom vill ja för visso måste dom ju hälla i 8-10 sockerbitar första.

Jäklar ungar och igår så hoppade dom in i Corvetten (som det står en STOR skylt på RÖR INTE BILEN).
Så jag frågade ungarna om dom inte lär sig läsa i skolan nu för tiden, då kom min chef fram och tog tag i mig och sa att man får inte säga så för det kan vara framtida kunder.
Framtida kunder my ass jag ska vara trvelig den dagen ungarna lär sig lite vett & etikett (om den dagen kommer).

Dessutom så snodde ungarna med sig typ 50 sockerbitar när dom gick, dom försökte inte ens smyga med det usch jag ska aldrig ha barn.

//Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0