Fem saker..

5 saker som kommit i skymundan sen jag fick barn:
(Uppradade i ordning efter det som fått lida mest, först)

1. Toalettbesöken. I bland kan jag komma på när jag väl sitter på muggen att jag borde gått för länge sen.
2. Maten. När maten är färdig och man precis ska sätta sig och äta, så vill Lillan också äta. Bara välja att käka under skrik eller att ge henne mat först och äta kallt sen.
3. Sömnen- så klart. Vaknar flera ggr under nätterna, men blir på ngt underligt sätt ändå alltid pigg framåt förmiddagen.
4. Frisyren. Ofta en tråkig knut mitt på huvudet.
5. Städning/disk. Stökigt nästan jämt.

Fast ju fler dagar, ju fler toabesök och färre sömnlösa nätter:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0