Vardagen

Vad ska alla göra idag?

Jag har pluggat lite (dock inte så effektivt), nu har jag ätit lunch och ska snart läsa lite till. Jag har lagt upp det såhär: jag tar mig igenom ett kapitel i marknadsföringsboken, när jag är klar med det får jag unna mig att antingen läsa en artikel i nya Café eller lösa ett korsord. När jag har gjort ngt av dessa blir det ett kapitel till, nu i internerdovisningsboken osv. Kul? Nej! Men det måste göras. I eftermiddag ska jag ner till stan och köpa julklapp till mina chefer. Slutligen ska vi ha vin och spelkväll här. Men jag funderar på att göra det till scones med mjölk och spelkväll istället. Är himla sugen på det.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0