Hemma&fri

Hej alla underbara läsare =)

kom precis hem, har hängt lite hos Evelina I korvkiosken och käkat lite pommes.. aldrig fel.
Förövrigt har man ju inte gjort några underverk.. men det kanske kommer fram åt kvällningen you never know you know...........

Försöker komma på en dans åt mina barn(alltså jag har inga egna utan en dansgrupp) i Street, jag har nog dans torka om man nu kan ha det.

Förövrigt så var jag jäkligt skitnödig när jag kom hem och skulle gå på toa (jag har blivit mammbo på senare dag,flyttat från lägenhet och pojkvänn och så) ja ja hur som haver så skulle jag gå på toa då får jag reda på av mina syskon att jag inte får gå och bajsa på den toaletten jag var på väg till för det var en"kiss toa" ska man bajsa får man tydligen göra det på "bajs toan" herregud sådana regler fanms inte när jag bodde hemma.. ja ja alltid lär man sig något nytt.

Godnatt //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0