Ursäkta, stol?

Men är det som lagt in ett bud på 6000 på en stol? Impulsivt? Hahaha

Kommentarer
Postat av: K

Det är jag Ewe. Om vi skulle skriva under våra egna inlägg? Så blir det inga missöfrstånd?/EMMA

2008-10-23 @ 16:18:29
Postat av: Anonym

Jag tycker det är mer utmaning utan namn=), det är egentligen inte svårt att läsa sig till vem som skriver vad (underlättar ytterligare att det bara är du och jag som skriver=)), jag anade att stolen var din, men man vet ju inte, Berit har ju visat hispiga shoppingtendenser på senaste också, för att inte tala om Linda där beteendet är konstant=.

2008-10-23 @ 16:34:38
Postat av: Anonym

Ne vi håller ju reda på vilket inlägg som är vems, och ja- särskilt du & jag eftersom det endast är våra- men förhoppningsvis får vi lite fler läsare snart och då kanske vi skulle skriva det. Men a, skitsamma för min del:)

2008-10-23 @ 19:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0