Utarbetad vid 22 års ålder?

Nej så farligt är det nog inte men med denna karl-förkyldningen jag åkt på så känns det nästan så, det hjälper ju inte att man jobbar dygnet runt heller.

Ja ja man ska inte klaga när man tycker att livet är som värst så händer det lite roliga saker,
Som för ett par daga sedan så var jag på jobbet(jobbar som bilförsäljare) så var det en kille på verkstaden som fick en bildörr i huvuden och svimmade av ...det var roligt men inte nog med det.. när Ingemar (som hjälpte killen upp på en stol) skulle ge mig bil nykeln för att köra honom till akuten råkade han välta hyllan(som nyklen låg på) så att han fick den i huvudet och fick ett stort jack i pannan.
Det var bara att lassa in båda 2 i bilen och köra till akuten, väl framme så frågade dom i taltelefonen vad som hänt vänligen meddelade jag att vi har 2 personen med hål i huvudet.. alltid trevligt med lite avbrott i vardagen.

Kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0