- Nej jag är inte bitter!

Hittar ingen lämplig kategori för detta inlägg. Borde finnas ngt för "mörka tankar" eller "prutt-dagar",men eftersom jag hoppas och räknar med att de inte dyker upp på länge, så gör jag ingen sådan mapp utan slänger in det under familjeliv. Fast då blir det nästan ironiskt istället.

Önskelista:

2:a i ngn bra närförort, helst i Bromma
en helt ny garderob inför hösten
macbook
snygg man som man kan blåsa upp (helst i uniform) och nyttja för invärtesbruk och sedan sticka hål på och lägga under sängen
grälfria dagar
nya möbler

Tyvärr har jag inte ngt i listan och börjar allt mer inse att jag inte kommer få heller,
i alla fall inte de närmsta tio åren. Ska läsa biblen i hopp om hjälp.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0