sprit&kebab

Igår var jag ute på krogen för första gången sen jag fick barn. Eftersom jag hade slitit med mjölkpumpen, handtvättat kläder som jag valt med omsorg, kokat nappflask-nappar och fixat hela dagen för att få en helkväll- ja då vill man ju liksom inte misslyckas. Då jag visste att kvällen kunde ta slut när som helst, började jag göra allt i ett rasande tempo. Inom loppet av 45 minuter hade jag hällt i mig diverse alkoholhaltiga drycker, fylleringt halva telefonboken, lekt bartender och dansat en runda. Efter ett par timmar hittar jag mig själv i personalrummet på ett kebabhak ätandes en kebabrulle av finaste kvalitet. Varför jag sitter där och inte uppe i restaurangen har jag ingen aning om. Förmodligen åt jag jävligt grisigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0