singing bee

Jag vill bo i en svamp annars får jag kramp..dadada nanana i en champinjon jäääh! Kom på mig själv när jag var ute häromdagen (lät som jag brukar gå ut hyffsat ofta, men nope) då de har 90-tals tema på låtarna, och jag glad i hågen över att jag kan låtarna står och sjunger med för full hals- men efter en stund märker jag att jag sjunger låten så som jag en gång trodde att den var. Inga riktiga ord utan mest mummel och vissa förvrängningar. Typ Brainpools "Bandstarter" när de sjunger i första versen: The great depression is at hand, blev för mig (nu som då) The greatest seson is too hard och sådanna saker ni vet:)

Googlade föresten Brainpool när jag kom hem den kvällen och hittade åtta länkar till it-firmor i Solna och Brainstorm coacher hit och dit, innan bandets sidor poppade upp. Trist! Är jag gammal nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0