Förlåt mig!!

Jag har inte skrivit på toklänge verkligen inte min mening.
Har tyvärr inget att skylla på heller förutom att jag har fart fram och tillbaka från Malmö till Växjö ganska ofta för att ha mina dansgrupper.
Men det är äntligen slut nu jag saknar dom men inte detta farande fram och tillbaka.

Ja om det är någon som frågar så kan jag ju berätta vad som har hänt i mitt lilla liv, kanske inte så  jätte mycket men jag har börjat komma till ro på mitt jobb trivs faktiskt riktigt bra kan tom räkna på Danska.

Vissa dagar har varit bättre andra sämre som tex morgonen när jag hade varit hemma i Växjö över påsk jag satte mig på tåget klockan 05.30 (gick direkt från efterfesten,lagom pigg??) kom till Malmö station där jag var tvungen att byta tåg till Köpenhamn för att komma till jobbet, jag hade lite tid över till nästa tåg gick så jag gick och köpte en macka och kaffe som jag gjorde ett försök att äta upp men det gick inte pga fortrarande pågående bakfylla.
Efter att jag helt glömt bort tiden och fick börja spinga till tågen men hinner som tur väl är på tågen och sätter mig till ro, tåget rullar iväg och allt är frid och fröjd(trodde jag ja) tills jag hör i högtalaren: DETTA TÅG GÅR TILL GÖTEBORG då jag grips av paniiiik jag fick efter mycket om och med hoppa av i Lund och vänta på nästa tåg tillbaka till Malmö igen.

Jag hoppar snällt på tågen och den rullar iväg jag frår tag på någon som jobbar där och berättar som det är varpå hon svarar: Så säger alla studenter och der mig böter på nästan 200kr.
Jag blev så förbannad för det första så är jag inte student ser jag ut som en jävla student?? och för det andra så va det ju för faan sanningen ja ja ännu med förbannad,trött och sliten sätter jag mig på rätt tåg och åker mot Köpenhamn denna gången.

När jag kommer till jobbet så ringer jag in en extra anställd och beslutar mig för att tillbringa resterande dag på lagret(jag utrsrålade ingen skönhet och luktade inte heller som en hur dom nu luktar ja ja) jag fäller ut stegen som är ganska hög ni vet en sådan där stege som man fäller ut och kan klättra upp på båda sidor en sådan med hasp på mitten, det var bara ett litet problem att den lilla haspen i mitten satte jag aldrig i utan klättrar glatt längt upp på stegen när jag är på näst högsta steget så faller stegen platt med marken jag jag där efter jag slår mig så mycket att jag aldrig trodde att jag skulle kunna ställa mig upp igen huvudet slår jag i ca 4 skolådor och 2 hyllplan på vägen ner.
Som sagt ingen bra dag men jag lever och mår bra så man ska inte klaga för mycket.

Det  har hänt mcyket mer sen jag skrev sist men jag ska ta med lite bilder imorgon också... har bla varit i Stockholm och på HD färd till Jkpg osv, nu ska jag städa sen äta jordgubbar med glass Kram Kram //Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gudars att du överlevde den dagen =) haha Go Linda =)

2009-05-03 @ 22:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0