Måndag hela veckan

Jag mötte upp Linda på stan efter jobbet, lite haldeppad efter en tuff dag. För att bättra upp mitt humör och varva ner satte vi oss på en uteservering, åt bruschetta och drack massa goda drinkar. På väg hem blev vi uppraggade av två frisörer från Wella som letade hårmodeller, jag väljer att tro att de valde oss för vår fina hårkvalité som syns på håll. Lindas mer realistiska teori är att de var helt desperata då deras annons hade tappats bort i tidningen och de stod utan modeller men med publik. Jag tackade jag men tyvär hann jag inte eftersom jag slutade vid halv fem imorgon. Attans, jag som var sugen på en förändring.
Nu har vi avslutat kvällen med lite tidningar, youtube och baileys på balkongen. Gråtit lite till Susan Boyle och något annat akustiskt tjofräs. Toppenkväll.

Pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0