Min fina pojkvän

Jag har en pojkvän som avskyr att cykla och gå. Därför är det extra fint att han denna hegen gav mig i present att vi skulle gå till min M&M sommarstuga, en promenad på runt tre timmar. För att göra presenten ännu mera speciell hade han anordnat en tipsrunda där frågorna handlade om honom och mig. Senare lagade han min favoritmat medans jag läste en bok, självklart ingick även efterrätt och kaffe utomhus i kvällssolen. Dagen efter åt vi en tidig frukost och gick sedan ut en runda i skogen och såg både rådjur, älgspår och möss. Slutligen cyklade vi hem och han sa ingenting fastän jag knappt trampade på hela vägen utan bara myglade. Sådana killar växer inte på träd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0