Rapport från Skåne

För en stund sedan tänkte jag tanken att jag numer kanske var träningsberoende, detta efter att jag inte sagt upp ett träningspass som jag egentligen inte orkade gå på. Sen kom verkligheten ifatt mig, jag är alldeles för lat för att någonsin ens komma i närheten av att bli träningsberoende, men man kan alltid låtsas!=)

Mitt jobb går som de flesta vet sådär, denna veckan har det varit bättre och det är inte fullt lika deprimerande men fortfarande inte roligt. Anledningen till att denna vecka varit snäppet mildare är att de som i vanliga fall gör min tillvaro jobbig är i en annan del av Sverige.

I helgen ska jag få min födelsedagspresent av R, jag vet inte riktigt alla detaljer men jag anar att vi ska gå till Torsås by, hämta en cykel och sedan övernatta på hemligt ställe. Om vädret är fint kommer det bli en helt underbar helg.
Inte att förglömma är också att jag på fredag ska gå med mamma på aurumgalan, mamma är nominerad till årets företagare och jag ska vara med som support och framhejare=).

Nu ska jag träna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0