Update från K del 2

Det här har hänt:

Jag har pluggat, pluggat & pluggat. Eller naae, nu ljög jag. Jag har tänkt plugga, men inte skrivit ett dyft på det jag ska, utan nu börjat på ytterligare en bok. Nån som kan tänkas ge mig ett förskott, alternativt investera i min idé? Kommer bli feeeettt!

Meja har sagt HEJ och börjat dra mig i håret på morgonen för att jag ska vakna. Där jag odlar långt (det var lugg förut) har jag nu korta tussar (gillar att snooza).

Jag har bränt ansiktet i solen.

Jag har köpt en teve+dvd som kommer imorgon. Jihuuu! Har saknat Malou på mornarna.


Det här har inte hänt:

Dating. Min plan att träffa en heting för kvalitets- häng en gång i veckan har inte genomförts.

Min bok är inte på långa vägar klar, still broke.

Mitt konstverk hänger inte över soffan. Har inte ens börjat.

/K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0