Anställnings intervju på Din sko

Hej och hopp!!

Vilken dag jag hade igår vaknade 05.40 i Malmö klädde på mig lite fort och drog hem mot Växjö för att jobba (vilket jävla farande) jag grabbade med mig lite frukost på donken.

Jag han med så jäklar mycket under dagen gå på möte,sälja bilar,organisera mitt kontor, gå och träna ett svettigt pass och sedan få ett telefon samtal från Din sko att hon tyckte att jag verkade som en trevlig tjej varpå jag svarade: jajjemen jag är en riktigt trevlig tjej.
Det va ju tur att det inte skrämmde iväg henne.
Ja det återstår att se hur det går, jag kan se mig själv i en skobutik(jag är nämligen sko beroende) det kan gå riktigt illa måste nog tänka efter lite först.

Ja mina kära vänner då var det tisdag dagarna bara flyger iväg man hinner inte riktigt tänka efter.
Får man verkligen ut allt man vill av dagen??
Jag och Evelina satt och diskuterade mina respektive hennes dåliga sidor och kom fram till:
Evelinas dåliga sida(sidor) är att hon har ett dåligt bordsskick och därtill hör smaskningen. Och är inte så stark på den sociala fronten.
Min dåliga sida(sidor) är tydligen att jag skapar stress i min vardag för att jag tycker om att stressa, och så är det faktiskt jag mår bra när jag frå stressa men det är ju igentligen helt idiotiskt.
Sen drar jag kanske lite för många vita lögner(jag är ganska bra på det).

Ja ja nog om dåliga saker jag tror att man mår bäst av att se sig själv som en riktigt bra människa, i fortsättningen ska jag bara se mig själv som en bra människa.

Kommentarer
Postat av: Emmy

Linda har helt rätt, evelinas bordsskick är riktigt dåligt....

2009-02-10 @ 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0