Att sluta jobba är inte så lätt!!!

Inte som man tror iallafall...
Idag hade jag möte med mina chefer om vilken dag jag ska gå osv, nu när man har lägenheten,alla saker ink kläder i Malmö så drar det ganska mycket att vara där men samtidigt så ha man jobbet kvar hemma..
Ja en jävla röra med andra ord =)

Och det är inte så lätt att komma överens om något där båda parter är helt nöjda.. jag vill gå så fort som möjligt för att på börja allt nytt och cheferna vill att jag ska vara kvar så länge som möjligt, Ingemar försökte få igenom en uppsägningstid på ett halvår.

I helgen så sak iallafall jag och Evelina åka till Malmö och på Lördag så ska vi gå på våran första fest sedan flytten det ska bli kanon roligt.
Man kan ju hoppas att där är lite trevliga människor också, om inte så brukar vi klara oss ganska bra med oss själva och vår egna fin fina humor.

Ja vi säger så..
Kram på er!!
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0