Beroende... av Extra Drops

Jag har blivit beroende av Extra Drops kan bara inte sluta äta dom jag har klippt 5 askar på 3 dagar jag tror inte att det är hälsosamt.
Saken i sig kanske inte är så farlig det är bara konsekvenserna och det är att man blir så förbannat skitnödig det är inte alls roligt speciellt inte om man har 10 timmars arbetsdagar.
Varför i hela friden kan dom inte skriva med större bokstäver att ÖVERDRIVE KONSUMTION KAN HA LAXERANDE VERKAN ska det vara så jävla svårt??



 Jag tycker att detta är en viktig fråga speciellt när dom gör dom så goda så att amn inte kan låta bli.
Föresten har ni smakat dom med smak av vattenmelon?

De är dessutom bra för tänderna=)
Jag har lite skräckblandad förtjusning till detta karameller.

Kram Kram
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0