Frukost Macka på Mc Donalds

Idag på morgonen så betalade jag 54kr för 2 st frukostmackor på Mc Donalds är inte det jävligt dyrt?
Hade jag lagt till 6kr så hade jag fått dåde juice och kaffe till båda två va det ingen som kunde ha upplyst mig om detta?
Jag blir vansinnig för det första så är priset hutlöst och för det andra så tycker jag att personalen ska ha mackorna färdiga vid klockan 09.00 när dom öppnat så man inte behöver vänta 20 min på en j***a smörgås hade jag hoppat in genom rutan och brett den själv så hade gått fortare.

Ja ja nog om detta det var kanske inte så farligt men jag tycker att om det tar sådan tid så ska iallafall personalen vara trevliga, jag ska tillägga att jag var mycket trevlig blev inte arg förrän jag åkte där ifrån.

Fortsatt trevlig dag på er jag ska gå på bio idag med hela min familj sen ska vi ut och äta tillsammans, mysigt va??
Puss och Kram //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0