Jag ÄLSKAR solen =)

Jag kännde hur humöret började falla när jag var här på jobbet då gick jag ut i solen i 2 min och bara lapade in och det gjorde susen vill jag säga.
Jävlar vilket gott humör jag blev på, och ruggigt trevlig mot alla kunder också.
Tänk vad lite sol kan göra, borde kanske flytta till något varmt land då skulle man kanske alltid ha så här mycket energi.

Idag ska jag åka till Göterborg en snabbrunda för att senare rusa vidare mot Malmö och försöka lokalisera mig lite jag hittar absolut ingenstans där måste lära mig detta jag har halva söndagen på mig, hoppas att det räcker.

ÅÅÅ jag blir så fylld med kärlek när det är snö och sol ute vilken tur att det är alla hjärtans dag idag.
När jag var tillsammans med Nalle så tyckte jag att det var jätte mysigt det va den dagen när man verkligen tog sig tid till varandra och bara mös och lagade mat.
Nu när man är singen så ser man det bara som ett komersiellt jävla jippo.

Om jag skulle göra något för att fira så tycker jag att det ska vara något lite halvgulligt hemma som tex en toarulle med hjärtan på, tror att jag ska gå och köpa en sådan.
Kanske fyller det min och Evelinas lägenhet med lite kärlek =)


Jag vill iallafall önskar ett en härlig alla hjärtans dag!!

Kram på er //Linda




Kommentarer
Postat av: Madde

Hej. Vill du ha fler besökare till dn blogg. KLicka på länken. Det går snabbt enkelt och gratis.



http://www.viraltrafik.se/?Maddemaddis

2009-02-16 @ 20:40:06
URL: http://maddemaddis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0