Jag ringde..

två av mina medbloggare som befann sig i en bil någonstans utanför Hässleholm. Evelina var mycket upprörd, då Mc Donalds hade slut på både glass och paj, något som positiva Linda tyckte var helt okej, då de faktiskt fått varsin (ganska god) citronmuffin. Ewe tyckte att man borde kunna räkna med en viss standard på Donken, vilket jag håller med om. Ladda upp med paj om glassen är slut ffs.

I övrigt blev min hörsel (om möjligt) ännu lite sämre, då tjejerna skrek till rätt var det var, då Linda hade lite svårt att hålla sig på vägen. Ewes farfar har tydligen börjat prenumerera på vår blogg, trevligt trevligt! Detta då han inte spelar brige ONLINE, vad jag förstod. Soft! (Önskar att min mormor o morfar skulle vilja köpa dator). På tal om dator och den (ursäkta) något äldre generationen- så har Linda blivit bluffad på sin mormor och morfars laptop då hon lämnade in den på lagning för ynka 800:-. "Det kunde ta låååång tid" hade mannen sagt och nu svarar han inte i telefon. Synd.

Jag skulle även vilja klämma in en efterlysning å Lindas vägnar. Hon har jobbat som danslärare på Swing i Streetdance (men det är nog inte så noga vad det är för dans) åt 12-13 åringar. SÅ är det någon därute, som känner sig manad, att ta över detta glada och livliga gäng? Swing ligger i Växjö och arbetet är för närvarande idiellt, men man får träningsoverall och fri tillgång till gymmet. Varsågod att sök, först till kvarn!


Nu ska jag göra ett bildreportage. Tack o hej puss & kram


Kommentarer
Postat av: Evelina

2009-02-05 @ 11:00:40
Postat av: Evelina

Ledsen att säga att du förskönade jobbet lite. Man får ingen overall, inget gym och dessutom visar det sig att dom har lurat Linda då den tidigare tjejen faktiskt fick betalt. Bluff och båg!

2009-02-05 @ 11:01:24
Postat av: Linda

Jo visst Evelina du har rätt i att man får ingen overall och inget gym, men jag har faktiskt trivts riktigt bra=)

2009-02-05 @ 16:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0