Kristianstad

Såhär rädda var Linda och jag när vi var cirkus tre mil utanför Kritianstad, mitt i ingenstans, körandes omkring i en lastbil i vad som bara kunde beskrivas som en kohage av sämre kvalité. Vi hade ringt på ett par sängar som vi skulle köpa men blev mer och mer övertygade om att det var en fälla, de ville bara lura ut oss dit för att sedan använda oss i medicinskt tvivelaktiga experimet.





Over and out

PS. Roligaste på hela dagen igår var Lindas 'skit'-incident. Väl framme och parkerade laddar jag upp för att börja lyfta. Linda tittar på mig med allvarlig blick och säger 'Ewe, jag skojar inte jag måste skita nu, böjer jag mig eller tar i så skiter jag i vilket fall' Varpå hon i höga klackar rusar väg mot närmaste butik, ett antal minuter senare kommer hon springades tillbaka, fortfarande vingligt med en stor bal med toapapper under armen. Samtidigt skrattar hon okotrollerat åt sig själv och hela situationen. Allt slutade dock väl. DS

Kommentarer
Postat av: K

Jag älskar er!

2009-02-02 @ 20:48:44
Postat av: K

Och Ewe: kan du berätta, noggrannt o steg för steg, hur man plingar de förbannade inläggen! Puss

2009-02-02 @ 20:49:54
Postat av: K

Och Ewe: kan du berätta, noggrannt o steg för steg, hur man plingar de förbannade inläggen! Puss

2009-02-02 @ 20:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0