Matförgiftning grad max

Jag berättar för att Egon tvingade mig (och även jag känner att historien inte bör gå i graven- eller jag utan att ha berättat den).

Lördag natt.

02.15- Vaknar. Mår smått illa. Somnar om igen.
03.40- Spyr och skiter på mig i sängen. Vaknar, när allt är typ klart. Funderar inte ens på att hinna till en toalett.
03.47- Gråter.
03.55- Duschar.
04.05- Slänger ut bajs o spy lakan på balkongen.
04.15- Skrattar. Tänk om jag hunnit köpa min nya säng och spytt/bajsat ner den. Tur i oturen, sover fortfarande i mitt ex säng.
04.20 Spyr igen. Men hinner till toan.

Så här fortlöper det i ett dygn. Hade jag tur hann jag till toan, men inte alltid. Nu mår jag bättre och imorgon ska jag städa.

Hett tips: Ät aldrig- aldrig aldrig någonsin- förgammal svamp. Kan döda dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0