Mensvärk & måndags trött

Ja ingen possitiv anda idag inte...
Jag har mensvärk fast jag inte har mens och jag är trött för att det är i början på veckan jag gillar inte måndagar och inte tisdagar heller för den delen.
Livs gnistan tänds inte förän på onsdagen så nu är det baar 2 dagar kvar och det är ju possitivt =)
Det enda som ska bli trevligt idag är att jag ska hem till Karlsson (som är hemma från Stockholm denna veckan) för att äta tårta det ska bli mysigt.

På onsdag så ska vi tjejer ut och äta det ska bli mysigt jag hoppas att alla vill gå till De Luxe för det vill jag.
Vi ska dricka en massa rödvin och äta mycket god mat.
Sen på Fredag så ska ajg åka till Malmö för då kommer Jonna och Scott och hälsa på det ska bli trevligt jag hoppas på att Karlsson också vill följa med då ska prata med henne om det idag.

Ne nu kommer det in en massa kunder i hallen måste rusa återkommer senare med förhoppningsvis lite mer possitivitet.

Puss och Kram //Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0