Mmm..

.. då kan jag (Emma) - som för övrigt varit vaken sen sex i morse- inleda dagen med gårdagen som blev mycket trevlig på Deluxe. Tapasbuffén var god, men vinet var godast. Evelina delade med sig av sina tankar, om vad man kan stoppa i en killes urinrör. Detta efter hon visat med gester och ljudeffekter hur man kan göra för att få det att öppna sig. Hmm?

Nykomlingarna (för mig)- Emma, Matilda & Malin- var mkt trevliga. Även den omtalade Don Juan gillade vi. Från Deluxe till Teleborg ligger i dimma för egen del, men något säger mig bil med ett stopp vid Oxaträäan? (den kända fyllemats kiosken). Jag hoppas att någon av mina medbloggare kan fylla mina små luckor under dagen:)

Nu ska jag ta hand om Meja som krupit in under bordet med Rutger råtta mellan tänderna (eller där de kommer sitta). Behöver jag säga att jag helst vill äta en pizza, ta en alvedon, sätta på ipoden o slumra in?

Puss/K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0